Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom geeft mijn Mail app dit aan?

ik heb laatst mn mail app geactiveerd (in heb mezelf ingelogd) alleen er staat nu dat ik 200 ongelezen mails heb.
dit klopt niet want op de pc staat gewoon dat ik 17 inbox heb.
ik heb geen zin om deze allemaal te lezen.

weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
767
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens naar de datum van de emailtjes, waarschijnlijk zijn de 17 mailtjes van recente datum en kun je zo de grote mep email selecteren en als gelezen markeren.
itsme
12 jaar geleden
vraag heb je gisteren toch ook gesteld?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen werd ie verwijderd omdat hij niet aan de richtlijnen voldeed Ik had de antwoorden erop nog niet gelezen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als jij een mail op je pc verwijdert staan ze nog wel op de server, als je dan een andere app gebruikt ziet die alle mails weer als nieuw en ongelezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zal het geval zijn! Ik had het laatst weer eens bij het configureren van een Mac dat alle berichtjes van hotmail werken opgehaald en als ongelezen in de postbus terecht kwamen. Niet aan storen, gewoon verwijderen, of archiveren en ongelezen maken.
Je hebt er 200 ongelezen op je ipod. Als je dit wil oplossen kun je ze of allemaal openen of je kunt ze allemaal verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De echte oplossing is om over te stappen op IMAP in plaats van POP. Vraag je email provider maar eens of dit daar ook kan en hoe dat dan moet. Bij IMAP blijft de email op de server en kun je daar allerlei sub folders aanmaken en zo je email structureren. Dit ziet er altijd zo uit, dus het maakt dan niet meer uit of je via internet (webmail), welke email tool dan ook, en vanaf welke pc dan ook je email leest.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je gehele inbox (waarschijnlijk van hotmail o.i.d) wordt doorgestuurd naar je toestel - dus ook de berichten die daarin als gelezen staan geregistreerd. De mailapp en hotmail werken onafhankelijk van elkaar, de doorgestuurde mail staat in de mailapp als ongelezen geregistreerd. Omgekeerd: als je de doorgestuurde mail enkel in de mailapp leest, staat dit in ?hotmail? Als ongelezen geregistreerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding