Waarom geeft mijn Mail app dit aan?

ik heb laatst mn mail app geactiveerd (in heb mezelf ingelogd) alleen er staat nu dat ik 200 ongelezen mails heb.
dit klopt niet want op de pc staat gewoon dat ik 17 inbox heb.
ik heb geen zin om deze allemaal te lezen.

weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als jij een mail op je pc verwijdert staan ze nog wel op de server, als je dan een andere app gebruikt ziet die alle mails weer als nieuw en ongelezen.

Je hebt er 200 ongelezen op je ipod. Als je dit wil oplossen kun je ze of allemaal openen of je kunt ze allemaal verwijderen.

De echte oplossing is om over te stappen op IMAP in plaats van POP. Vraag je email provider maar eens of dit daar ook kan en hoe dat dan moet. Bij IMAP blijft de email op de server en kun je daar allerlei sub folders aanmaken en zo je email structureren. Dit ziet er altijd zo uit, dus het maakt dan niet meer uit of je via internet (webmail), welke email tool dan ook, en vanaf welke pc dan ook je email leest.

Je gehele inbox (waarschijnlijk van hotmail o.i.d) wordt doorgestuurd naar je toestel - dus ook de berichten die daarin als gelezen staan geregistreerd. De mailapp en hotmail werken onafhankelijk van elkaar, de doorgestuurde mail staat in de mailapp als ongelezen geregistreerd. Omgekeerd: als je de doorgestuurde mail enkel in de mailapp leest, staat dit in ?hotmail? Als ongelezen geregistreerd.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100