waarom kan ik niet pingen terwijl ik wel bb internet heb?

Ik heb van KPN een prepaid surf&mail blackberry bundel op mijn bb 9300 maar alles doet het goed naar wens, op 1 ding na, het pingen.. iedereen blijft In behandeling staan en ik zie ook geen uitnodigingen terwijl mensen die wel verstuurd hebben.
Alvast bedankt,
- Rowan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Kijk of je ontvangst hebt, anders kun je de batterij pull even doen, en mischien moet je het nog activeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het volgende:

Druk op BB menu-toets (toets met de bolletjes) >
Opties > Geavanceerde opties > Hostroutingstabel > Druk op de BB Menu-knop
Kies "Nu registreren"