Is €250 t/m €275 duur voor een ipad 1 16gb.

De titel zegt het al.

Toegevoegd na 5 minuten:
Deze Ipad is 2e hands

Weet jij het antwoord?

/2500

Hangt ervan af. Nieuw of tweedehands? Nieuw: goede prijs 275/250, 2e hands is duur; 200 is redelijk.

Nee dat is niet duur als hij helemaal goed is.

Dat is aan de hoge kant, maar ligt er wel aan hoe hij er uit ziet. Als ie als nieuw lijkt, met alles erbij incl doos en bescherm hoesjes enzo had ik het gedaan.

Ligt aan jezelf, wat je kwijt kunt en wat jij duur vind

Eerst goed rondkijken voor je iets koopt, misschien zie je nog wat goedkopers...

Bedenkend dat hij een jaar oud is, en destijds 500 euro heeft gekost, en er geen krassen op zitten is het een redelijk goede prijs. Bedenkend als hij ongeveer 4 maanden oud was, dus de nieuwprijs 375 euro was, en hij dus nog redelijk nieuw is is het ook een redelijk goede prijs. Ik heb zelf een iPad 1, en vind het een geweldig ding, en 275 euro zeker waard.

De iPad 1 wordt al een tijdje niet meer gemaakt/verkocht. Maar voor een 2e hands is het een goede prijs als hij nog in perfecte staat verkeerd. Je kunt nog eens zoeken op Marktplaats e.d. sites om te zie wat ze er daar nog voor vragen. Ik heb zelf de iPad 2, die is nog veel beter dan de iPad 1 ;-)

Bronnen:
http://touchipod.forum2go.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100