kun je ook game's op je externe harde schijf instaleren? zo ja hoe?

wil graag een game op harde schijf zetten zo dat mijn pc niet zo sloom word en dat ik het als ik wil ook op een andere computer kan spelen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat kan! heel goed zelfs. maar het is wel fijn als de aansluiting snel is. als je 'm daarop installeerd, word er in het windows systeem een register aangemaakt. als je de game op andere PC speelt, is het wel handig om daar het register aan te maken. het hoefd niet, maar de game word daar sneller mee en er is 75% minder kans op fouten. om het register van het systeem te beheren, ga naar menu start > uitvoeren, en typ dan regedit in. dan opent een venster, met een register. daar kan je alle gereegistreerde programma's configureren. ben je geen experd, dan zou ik maar niet aan het register gaan klooien, want voor je het weet ben je je programma's kwijt.

dus makkelijk: installeer 'm maar en speel 'm overal op. dat word misschien slomer, of met meer fouten. maar het kán. dus het is niet zo dat er iedere minuut een fout optreed, en dat het spel altijd slomer word. dus doe het gewoon maar lekker!

Toegevoegd na 1 minuut:
'm, bij het begin = de externe schijf. (meestal E:\)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je geen 3.0 USB aansluiting en kaart hebt zal het gamen langzaam gaan als deze op een externe harde schijf staat. Af rader dus. Wil je het toch doen, moet je bij de install aangeven dat je hem niet op C:\ wil hebben maar bijvoorbeeld op je externe harde schijf D:\ wil hebben.