Als je je iPod jailbreakt en je wilt je iPod updaten blijven de gegevens zoals muziek nog staan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Volgens mij kun je je een jailbroken iPod niet zomaar updaten via iTunes. Weet het niet 100% zeker, maar toen ik mijn jailbroken iPhone update, was mijn telefoon niet meer bruikbaar.

Zal als ik jou was dus eerst even uitzoeken of updaten geen problemen veroorzaakt! Misschien is er wel verschil tussen een iPod en iPhone bij het updaten... maar ik waarschuw je maar even. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad kun je een iPod die is gejailbreaked niet updaten, dan ben je alles kwijt!