Ik wil een mediaspeler die cue/bin, iso en vob bestanden kan afspelen zonder ze eerst op een dvd te hoeven branden. Bestaan die ?

Toegevoegd na 32 minuten:
Ik bedoel met mediaspeler (MediaPlayer) een apparaat dat tussen de PC en de TV wordt geplaatst in combinatie met een interne harde schijf of een externe NAS

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mediaspeler , Wat jij bedoelt is ook een mediaspeler. En in het engels is Mediaplayer ook net zo goed een fysieke als een softwarematige. Ik zie nu pas dat je in elektronica vroeg daar had ik het wel uit kunnen halen :)

Het beste antwoord

Ik heb zelf een eminent 7080 en die speelt alles af zoals je beschrijft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Mediaspelers die dat kunnen ken ik niet, ik gebruik zelf gewoon Daemontools lite om de ISO in te lezen zodat ik niet hoef te branden.

Toegevoegd na 1 minuut:
VLC-player schijnt het gewoon te kunnen, nooit geweten.

Toegevoegd na 46 minuten:
Ah zo'n mediaspeler, dat kunnen tegenwoordig het merendeel van de spelers.

Deze wordt heel goed gewaardeerd op tweakers en speelt zo ISO's af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is afhankelijk van.iso bestand zelf. Indien gecomprimeerd zijn ze vaak onleesbaar.
Inderdaad .iso bestanden dienen gemount of uitgepakt te zijn VLC speelt overigens wel .vob bestanden af
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet wat ik bedoel. Een mediaspeler is een apparaat tussen je pc en de TV. Zie het antwoord van bamibal. Toch bedankt voor het antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een mediaspeler kan beide zijn, zowel een fysieke als een softwarematige.
Bedoel je met mediaspeler een fysiek apparaat dat je op je TV aanlsuit? In dat geval kunnen de meeste mediaspelers dat!
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij bent de 1e die mijn vraag begrijpt. Ja dat bedoel ik dus. Bedankt voor het antwoord. Weet je toevallig ook een merk die dat kan ?
bamibal
12 jaar geleden
Ik heb zelf een Xtreamer, maar ook ACRyan, Popcornhour, Eminent, etc. kunnen het.
VLC mediaplayer speelt bijna alles af, ik weet zeker dat het dvd bestanden afspeelt, ik weet ook zeker dat het iso bestanden afspeelt, omdat ik beiden regelmatig zelf doe.

Je hoeft er zelfs geen codecs voor te installeren ivm bepaalde avi's.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is een gratis programmatje die je gewoon kan downloaden.... niet eens zo groot qua ruimte op je schijf en je hoeft verder niks in te stellen ofzo. Gewoon1 keer op het betreffende bestand met je rechtmuisknop openen met.... of standaard programma kiezen en dan is een simpele dubbelklik voortaan voldoende.

Toegevoegd na 12 minuten:
Na aanvulling......

Ik gebruik de WD Live Mediaplayer... ik weet dat deze iso bestanden afspeelt.... volgens mij ook vobbestanden.. van de andere weet ik het niet zeker.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet wat ik bedoel. Een mediaspeler is een apparaat tussen je pc en de TV. Zie het antwoord van bamibal. Toch bedankt voor het antwoord
sterredag
12 jaar geleden
Lol, zo zie je maar weer dat sommige woorden toch meerdere betekenissen hebben. Ik heb een WD Live Mediaplayer, ik weet dat deze Iso bestanden kan afspelen... volgens mij idd ook vob bestanden. De andere weet ik niet
sterredag
12 jaar geleden
ps een mediaplayer is ook echt bijvoorbeeld Windows Mediaplayer... de naam zegt het al :) Je hebt ze alleen voor op je pc en ook als apart kastje voor tussen tv en pc. Ik vind het trouwens ideaal, door middel van het aansluiten van mijn WD Live Mediaplayer op mijn internet modem kan ik met wat simpele instellingen direct van mijn pc de bestanden afspelen die ik wil kijken.