Green laser pen kopen ?

Kan ik gewoon green laserpen kopen van 5 mw en thuis gewoon upgrade naar 100 mw! Is het eigelijk gevaarlijk als je hem upgrade? En 5 mw komt toch gewoon door douane heen?

Weet jij het antwoord?

/2500

kijk maar eens op www.dealextreme.com daar kun je allerlei lasers kopen

je kunt het proberen, maar je kunt ook gewoon een 100mw laser kopen... $18...

Ik heb ook erg vaak dealextreme gebruikt, alhoewel de kwaliteit van de meeste producten niet erg goed is. Misschien kun je een laser beter van een echt merk kopen zoals wickedlasers.

Om te weten dat dit niet kan is het belangrijk om te weten hoe een laser werkt. Ik zal een versimpelde versie geven, binnen in de laser zitten 2 kleine spiegeltjes, 1 van deze spiegeltjes is net ietsjes zwakker dan de andere, het licht wordt heen en weer gekaatst tussen de spiegeltjes en hiermee wordt de intensiteit van het licht verhoogt dit gebeurt zo vaak tot het zwakkere van 2 spiegeltjes de lichtstraal uiteindelijk door laat wat ontstaat is een geconcentreerd lichtje. Nu je dit weet, kan je ook concluderen dat het niet mogelijk is de intensiteit van de laser te verhogen. Als je een sterkere laser wilt zal je deze dus gewoon moeten kopen.

Als je mischien een keer in een land koopt en dan in de koffer meenemen dat moet wel lukken is mij ook gelukt

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100