Black Ops App/Class Generator/Class Maker Ipod Touch 4g?

Ik zoek een goede Class Generator voor het spel Black Ops.
Graag een App voor de Ipod Touch 4g met IOS 4.3.2.

In de App wil ik graag beschikbaarheid over alle Primary en Secondary Wapens, Attachments, Perks, Killstreaks en een Class Generator om je eigen classes neer te zetten of nieuwe te bedenken

Toegevoegd na 14 minuten:
Ik zou graag willen weten of jullie zo'n App weten. Jullie HOEVEN er niet zelf 1 te maken, maar als je dat wilt, mag het natuurlijk wel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb net even gekeken in de app store en daar vind ik ''Call of Duty Black Ops ULTD''. Dit is precies de app die je zoekt. Op mijn iphone heb ik ook nog de app ''MW2 UU Pro'' hiermee kan je je k/d bereken en zien hoe hoog je killstreak moet zijn om je k/d hoger te krijgen. De is dan wel gemaakt voor MW2 maar kan je ook gewoon gebruiken voor Black Ops.

Toegevoegd na 1 uur:
O sorry, ik kan hem inderdaad ook niet vinden in de app store, maar bij installous staat ''Call of Duty Black Ops ULTD'' er wel. Als je die app wil, zou je de ipod moeten jailbreaken.