Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Denk je dat er mensen zijn, die eigenlijk robots zijn, maar dat we dat niet zien omdat ze zo goed gemaakt zijn?

Vanwege de camouflage

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Aangezien het meeste geld te verdienen is met het op de markt brengen van zo snel mogelijke processors en de processors die op de markt c.q. in de ontwikkeling zijn inclusief de meest geavanceerde programma's zo ver van de turingtest (zie een vorig antwoord) zijn, kunnen we er rustig van uitgaan dat er geen robots rondlopen.

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat jij er bijvoorbeeld ook van overtuigd bent dat er nooit mensen op de maan zijn geweest. (in dat geval is er geen enkel negatief antwoord te vertrouwen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ja, in de Tweede Kamer lopen er genoeg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in films wel,
maar int echt toch niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan zouden het er niet veel zijn, want anders had iemand ooit een keer er eentje gezien die kapot ging op straat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat zou inhouden dat die robot groeit ? Hoe zou diegene aan een geldig ID bewijs komen ? Of geprikt kunnen worden tegen baarmoederhalskanker ?

Nee is mijn antwoord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk het niet. Zou het wel zo zijn, dan hadden de makers van deze robots veel geld kunnen verdienen en een grote eer kunnen behalen aan het winnen van de Turing-test (zie ook bron). Ook zou het hele vakgebied Kunstmatige Intelligentie opgedoekt kunnen worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Denk het niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
volgens mij zijn de meeste mensen die op mensen lijken eigenlijk levensechte robots: ze doen wat het systeem, de maatschappij van ze verwacht omdat ze zo geprogrammeerd zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat ligt eraan, als het robots zijn moet je water over ze heen gooien ik denk niet dat ze daar tegen kunnen. Of het moeten waterbestendige robots zijn..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik betwijfel het ten zeerste, als iemand zoiets uit zou hebben gevonden zou diegene er ook wel zo trots op zijn dat ie met de eer wil gaan strijken lijkt me.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding