Waar filtercassetes kopen voor Atag afzuigkap?

We hebben de afzuigkap WS9092NAM gekocht op een veiling. Was compleet! Hebben we goed nagekijken maar helaas is er in de tijd van bieden en ophalen gestolen bij ons. De vetfilters-rvs filtercassetes zijn weg!! Ik kan nu nergens vinden waar ik die kan kopen!! Help!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit (zie link) is de officele odnerdelen shop van Atag, Pelgrim en Etna. Daar staan ze tussen (RVS filers toch?) zijn wel duur...
Je kunt ook altijd naar een keukenzaak gaan of een elektronica winken. Die kunnen het ook altijd bestellen.

Toegevoegd na 2 minuten:
volgens mij zijn dit de bestelnummers:
FILTER ALUMINIUM RECHTS : 88041914 (143,85 euro)
FILTER ALUMINIUM LINKS : 88041912 (132,95 euro)

wel raar dat die twee een andere prijs hebben...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik heb die net ook gevonden en atag even gebeld. Zijn inderdaad die bestelnummers! Gelukkig kregen we omdat ze het erg velend vonden voor ons 20% korting! :)

Andere antwoorden (1)

Op onderstaande link kun je de accessoires voor dit model vinden en bestellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die website had ik zelf idd ook gevonden. Alleen zie ik er geen filtercassetes bij staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik dacht dat het misschien een andere benaming zou kunnen hebben en dat je de juiste er tussen zou vinden :(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas! Maar toch bedankt :)