Ik heb een Blackberry curve en ik kan niet meer bellen en sms'en... Wie kan mij helpen??

Ik heb een Blackberry curve en hij is nu dus stuk want als ik wil bellen staat er bij iedereen bezet, en bij smsen krijg ik ongeïdentificeerde abonnementhouder en verzend hij hem niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou doet de bb het alweer?
mijn zoon had nu iemand uit de klas die het had en na 2 dagen was alles weer goed geweest,zonder wat te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik was naar vodafone gegaan en heb ik een andere simkaart gekregen en daarna deed hij het nog niet en diezelfde avond deed ik hem nog is opnieuw uit en aan en toen was alles weer normaal... heel raar maar hij doet het gelukkig weer :)

Het beste antwoord

mijn zoon heeft hetzelfde gehad en van alles geprobeerd, alle instellingen nagekeken (na overleg met klantenservice vodafone) dat was allemaal oke! Hij heeft eerst een nieuwe simkaart gekregen deed nog niet, bleek dat geen bb simkaart te zijn,hebben ze weer een ander opgestuurd en net een week voordat hij die kreeg was ineens alles weer normaal dus toen de nieuwe bb sim erin en die werkte ook wel weer .(helaas duurde het wel 3 weken)maar wat het geweest is weten we nog steeds niet kan ook zo zijn dat hij morgen wel weer doet, anders toch maar contact opnemen met je provider. Soms kon hij wel smsen maar dan kon hij niet op internet. succes ermee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/blackberry-geeft-smsen-ongeidentificeerde-abonnement.168167
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel voor je hulp :)

Andere antwoorden (2)

je abbonement verlopen, je simkaart defect ?
probeer je simkaart er nog eens goed in te schuiven
capthavoc
12 jaar geleden
Heb je via verbindingen beheer je mobiel netwerk aanstaan? Wat het kan zijn is dat je bb nog niet alle service boeken heeft, je batterij eruit halen terwijl je bb nog aanstaat en na 2 minuten er weer indoen. Werkt dit niet neem dan contact op met je provider