Kijk naar alle aansluitingen.
Vooral de scartkabels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de antenne kabel weer goed aansluiten, dan heb je weer normaal beeld. Of misschien is er wel iets mis met de provider.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een modem?
Even resetten...
itsme
12 jaar geleden
dan is er iets met de kabel die van beneden naar de tv boven loopt. Want als het beneden goed is, en boven niet, zit het probleem er tussen in.
Heb je misschien een signaalversterker of een splitter er tussen zitten, waar iets mee fout kan zijn?
Er kan een storing zijn bij je televisie aanbieder vanwege het onweer vandaag in Nederland. Informeer bij de buren of kennissen in je wijk of bij hun ook een storing is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal is er bij mijn tv dan perongeluk een snoertje uit de tv gegaan..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heet ruis of sneeuw. Meestal veroorzaakt omdat je antennekabel eruit ligt, je provider een probleem heeft of heel misschien dat je TV defect is.

(me = mijn en welk = elk?)