Waar kan ik op dit moment het beste een ipod toutch kopen?

het gaat vooral om goedkoop maar ook om garantie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Mediamarkt, Apple zelf..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Bij de Dixons !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben het op niet met Arnejan eens aangezien je de ipod 30 euro goedkoper kunt krijgen met dezelfde fabrieksgarantie. ikzelf zou Dynabite aanraden wegens de goede service die ze bieden, niet DE goedkoopste, maar zeker wel goedkoper!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb die van mij bij mediamarkt, werkt prima!
maar op marktplaats kun je ook wel goede vinden, en natuurlijk 'nieuw in doos'.
je kunt dan onderhandelen om de prijs te dalen, als je hem toch te hoog vind.

Succes!
Lisa
( ik raad aan om hem tóch bij media markt te halen, of Dixons )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Saturn daar heb ik hem ook gekocht is goedkoper dan bijvoorbeeld mediamarkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je toevallig iemand kent die naar amerika gaat kan het hem vragen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De mediamarkt heb je ook gewoon goede garantie en het is goedkoop.