Hoe kan je makkelijk en gratis een eigen Point en Click game op internet zetten?

op een site ofzo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat hangt er vanaf waarmee je game gemaakt is. Stel het is met flash gemaakt, dan is het eenvoudig in een HTML bestand online te zetten.

Stel dat het is gemaakt in iets als C++, dan ben ik bang dat je jouw game niet in de browser zelf kan spelen, maar er wel een mogelijkheid is een link te zetten waar je het kan downloaden.

Stuur mij anders eens een privé-bericht, ik zou je hire wel mee verder willen helpen!