Hoeveel mb is de blackberry internet bundel van 12,95 bij Vodafone?

Ik kan het nergens op de site vinden, heeft iemand deze internet-bundel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Vodafone heeft geen bundel voor 12,95.
Je hebt Blackberry basis en Blackberry plus. Blackberry basis is 250 MB. Blackberry plus is ook 250 MB behalve als je 150 of meer belminuten hebt, dan heb je met plus 1GB.
Mocht je prepaid hebben zijn de kosten 12.50 per maand en heb je 250 MB. Je kunt wel extra blox aanzetten, dan heb je 1GB per maand extra voor 10 Euro per maand. Dit kan bij zowel prepaid als abonnementen.