Iemand een idee hoe mijn ipod4 camera stuk is gegaan?

Ja, de lens gaat niet open, dus iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik denk dat er stof in is gekomen, waardoor het systeem niet meer zo goed werkt. Misschien moet je hem laten nakijken door de winkel waar je hem hebt gekocht. (Ik weet niet zeker of het echt de stof is, maar ik zou hem maar laten nakijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelfde probleem gehad wat werd veroorzaakt door een of meer zandkorrels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan hoe oud hij is. Als het binnen het jaar is zou ik Apple care aanvragen. dan krijg je bijna gerarandeerd een nieuwe of een reperatie. je kan ook even naar de winkel waar je hem hebt gekocht. Ik heb het probleem ook gehad. even een paar keer aan/uit zetten hielp bij mij