Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is het mogelijk om via de internetverbinding die ik op mijn telefoon heb te verbinden met mijn ipod zodat ik internet op mijn ipod heb?

is het mogelijk om via de internetverbinding die ik op mijn telefoon heb te verbinden met mijn ipod zodat ik internet op mijn ipod heb zonder dat ik in bereik ben van WIFI. heb een internet abonnement op mijn telefoon. ik heb een ipod 4 en een samsung beat dj M7600.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
711

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Volgens mij kan het niet. Alleen via wifi (je Ipod heeft wifi) kun je verbinding maken met internet. Als je thuis draadloos internet hebt of je hebt ergens een open wifi verbinding (bij bijv. MacDonalds of in restaurants of hotels) kun je met je Ipod internetten.

Ergens moet je kunnen kiezen voor "zoek wifi" en dan evt. je code van je router of je modem invoeren en kun je thuis internetten op je Ipod.,

Via je telefoon gaat het niet, die heeft verbinding via het abonnement (SIM kaartje). Dat heeft een Ipod niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat is niet mogelijk, een iPod kan alleen verbinden met wifi, en kan geen verbinding maken met je telefoon die via het 3g verbonden is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Een iPod heeft wel Bluetooth, maar dat is alleen om een draadloze headset aan te sluiten.
Niet voor data overdracht met een ander apparaat.
(Lees meer...)
Kimath
12 jaar geleden
Als er een soort van wifi-zender op je mobiel hebt, dat hebben sommige,
Zou het volgens mij kunnen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is zeker wel mogelijk. ik heb een app op mn telefoon ''wifi hotspot'' als ik die aanzet, kan ik met bv mn laptop of ipod op internet.

maar dit moet je telefoon wel ondersteunen. ik heb een HTC desire

succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding