Welke oortjes om te joggen? Armband voor iPod? Accessoires?

Welke oortjes (in-ear) raden jullie aan om te joggen? Niet te duur (max. 70 euro), afwasbaar, goed blijven zitten, ...

Is het handig om een armband voor je iPod te hebben? Of weten jullie nog accessoires die het joggen een stuk leuker maken?

Toegevoegd na 2 uur:
Bedankt. Ik twijfel inderdaad om de Nike+ kit te kopen. In de Apple online store zag ik 2 oortjes van Phillips, zijn die wat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Ipod gebruiken tijdens joggen maakt het al een stuk leuker

Maar met de AppleNike chip die je in je schoen doet of om je veter zie je ook tijdens het lopen hoeveel je gelopen hebt etc

Veder is de pols/armband wel lekker tijdens het lopen omdat je je handen kwijt heb dan

De oortjes raad ik aan om niet te duur te denken als het alleen voor hardlopen raad ik AIRCOUSTIC oortjes aan INEAR deze zijn tekoop online of bij media markt of saturn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb zelf vel groene zennheiser oordopjes met hardlopen en vallen er nooit uit, want ze krullen om je oor. Via bol.
En ik heb een iPhone sport armband en die bevalt mij ook goed.
Succes