Nu nog wel. Binnenkort niet meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoezo wat gaat er binnenkort gebeuren dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet extra gaan betalen voor diensten binnenkort zoals skype en pingen. Je leest geen kranten of internet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat mag volgens mij helemaal niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou hetzelfde zijn als je wel tv mag kijken maar voor Nederland 3 bij moet betalen.
Ja pingen is al heel lang gratis, binnekort wellicht niet meer. Dat is nog niet zeker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een internetbundel hebt hoef je niet extra te betalen (ping gaat namelijk via internet).

Verder zijn de telecomproviders van plan een heffing te vragen voor het gebruik van ping of iets soortgelijks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pingen is "Gratis" en zal ook "Gratis" blijven als we kijken naar wat er laatst in de 2e kamer is besloten.

Pingen is gratis, mits je een abonnement voor Blackberry internet hebt. De kosten hiervoor zijn naar schatting ~ €10,- maand (alleen het internet). Maar als je eenmaal in bezit bent van dit abonnement is Pingen inderdaad gratis..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hoeft alleen maar internet te hebben dan is het gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is gratis maar je moet een abonoment hebben