Waar kun je erg goedkope hoesjes bestellen voor de ipod touch?

En waar de verzendkosten ook niet te hoog zijn!

Weet jij het antwoord?

/2500

Even een zoekopdracht op Marktplaats doen en dan de advertenties van ene Mitch... heb ik ook gedaan, prima service en niet duur. Toegevoegd na 1 minuut: Sorry het is Mitchell... hier is de link naar een advertentie van hem, ik hoop dat het werkt... http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/mp3-spelers-accessoires-ipods/1000074584-ipod-touch-4g-4-4e-generatie-hoesje-hoes-case-cover-gratis.html?return=eJwtjEEOgjAQRe9CAktoS3RRQgzepGlr2lDopDOg0Xh3B3X13%2F9vMkZL%2FYpaDKjlWekKvSk2DIEIdNfNGfzaLqbMBMkYwnZN3e%2BkhQCXRxpl43CkXPeTrPuriwyciTifERjx5vBv4VgFw8JiWrfFl2i5zneuNu%2B%2B1OqkRITsvkB5s4F9xuOtagC2UVTD%2BwOw6jja&fta=eNotkVmOwjAQRO9iafj2Em9tcYW5AmpvEE0gEQkQDeLu007my89V7bJVRrDwnsEBe9yH0xOHmQXaSmDrcBSHPB%2BXEUTIPYRhgd9%2BCnPNMynTAjxcJ7g9ruXep%2FDzgjQ%2By%2F1L8n4aMy3L%2BEiXMM49yMM0PY68JXfAJjwXFnrKmEEB6%2FN2pfQamIo%2BlqzdqiI6YVNdm2KSdKuIUmntVAOJMZkNTI21AbfozD6jSrcrXosdnHA7mEKK45xXI1b0mUsvyREdryntkBLuYE0LpklncoOkpbQbdNryBvTitFk0L8uudLwFco5eE2CNNlfTgN6l%2FAZdrXWHjJGg6Ohds4rMOmuCrNBiaSCcFs2KWdrtVEzR2Nr6ElTdMk6Y59NQbufl0ipVZHhgV1xPrWUqNm8afSe%2BWPj%2BxycLCBzen88fUnGaPA%3D%3D&fta_ind=1&df=1

Ligt eraan wat voor hoesjes... Je kan ook naar de Dixons, hebben ze goede en fijne hoesjes, niet al te duur... Ligt er dus aan welke prijscategorie en structuur/wat voor hoesje ...

Ipodhoesjes.nl is vrij goedkoop of gewoon marktplaats.

Blokker? of het exact voor de i pod is weet ik niet, maar ze hebben daar dat soort hoesjes (van die siliconen) voor 1 euro!

Ik heb het volges mij op markplaats niet 2dehands hoor Veer succes x

Gewoon even op de markt kijken kost bijna niks

Op eBay is het super goedkoop of kijk anders op dealextreme.com verzending duurt erg lang maar het is daar super goedkoop!

Ik heb 2 hoesjes gekocht op amazon.com ze kosten ongeveer 4 dollar per stuk

Deze 2 sites zijn goed en betrouwbaar en hebben alles heel goedkoop: deal-extreme.com en sunsky-online.com ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100