Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ipod Touch 32GB of Ipod Classic 160 GB ?

Ik twijfel tussen de Ipod Touch 32GB 4e generatie (camera, video) en de Ipod Classic 160 GB (geen camera). Wat is de beste keus?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
719

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ipod toutch zeker weten. 32gb is meeeer dan genoeg. Ik heb 8 gb en ik heb nog nooit alle liedjes op mijn ipod geluisterd. Ik laat altijd 4 gb vrij voor films (ik zet altijd een paar afleveringen van series op mn ipod) en daarbij heb ik veel te veel apps... Fifa neemt 1 gb in beslag:P. Op je ipod classic kan je alleen Video en audio. En geloof me, ik kocht de ipod toutch voor muziek en films, maar de vele duizenden apps zijn zo geweldig dat je die ook neemt. Ik verbaas me er nog over hoe zo'n klein apparaatje mijn nintendo ds (3x zo groot) volledig heeft kunnen vervangen! En dan heb ik het nog niet eens over de handigheid van internet en e-mail (mits Wi-Fi actief is) ik zou zoo de ipod Toutch kopen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als ik jou was zou ik de ipod touch 32 gb halen
Daar mee kan je hele leuke dingen mee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben nou bezig op de Ipod touch en ik ben daar heel positief over
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker touch ik vind die mooier en je kunt er meer mee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ipod Touch is vele malen uitgebreider.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding