Hoe kan ik analoge audio van TV draadloos verzenden naar aux ingang van oude versterker?

Toegevoegd na 2 minuten:
Bij voorkeur via bluetooth zender en ontvanger zodat er ook andere bluetooth apparaten op de ontvanger kunnen worden aangesloten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
2K
Amadea
10 jaar geleden
Dat kan niet. Analoge informatie kan onmogelijk digitaal doorgestuurd worden.

Antwoorden (3)

Je kan daarvoor een analoge scart transmitter gebruiken. Je moet dan wel zorgen dat je uit de scart ontvanger alleen het audio haalt. Hiervoor zijn bij conrad wel verloop stukken te koop. Het is even puzzelen. Ik had dit in het verleden ook in huis. Ga er wel van uit dat het niet storings vrij zal verlopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn daarvoor Bluettooth zenders en ontvangers voor, voorzien van een 3.5 jackplug. Als de afstand niet meer dan zo'n 10-15 meter is, zijn deze goed te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er vanuit gaand dat op zowel de TV als Versterker een RCA aansluiting zit is onderstaand wellicht een oplossing. Gebruikt een soort aangepaste WiFi frequentie om storing te voorkomen.