Welke gaat harder? De Monster clarityHD 100 of de Logitech S715i?

Welke van de twee gaat harder qua volume?
Ik had gelezen dat de logitech als je hem niet op netstroom aansluit veel power (bass) en volume verliest, ik wil hem gaan gebruiken voor bij het voetballen dus hij moet wel hard kunnen

Weet jij het antwoord?

/2500

Dit kun je alleen maar te weten komen door het te proberen. De luidheid van deze apparaten kun je niet uit de specs aflezen. Maar voor bij het voetbal zijn deze dingen gewoon totaal niet geschikt. Ik kan me ook niet voorstellen dat je er wat van hoort. En dan heb ik het niet eens over het gegeven dat op vol volume, de accu het niet lang uit houdt. Voor dit soort gebruik moet je echt naar een grotere set kijken en iets als de Lenco PA-80 of de TDK Cube 2.0, die een stuk duurder zijn (170-200) overwegen. Voor rond de 100 Euro toch veel volume kan alleen met bepaalde PC-setjes zoals de M-Audio Studiophile AV 40 maar die zijn weer minder fijn om mee te nemen omdat ze uit twee delen bestaan. Al zou je dat natuurlijk kunnen oplossen door ze aan elkaar te plakken. Maar je hebt ook een externe stroomvoeding nodig, wat natuurlijk in de meeste gevallen een probleem is bij het voetballen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100