Hoe kan je informatie in je Grafische Reken Machine zetten?!

Het liefst vanaf pc want het zijn veel formules.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet even in Google in typen welk merk rekenmachine je hebt en daarachter spiekbriefje, dat heb ik ook gedaan en dan komen er heel veel uit en dan moet je even kijken welke jou het makkelijkst lijkt!
Bij veel programma's zit er ook een uitleg bij hoe het werkt! De meeste programma's zijn makkelijk en het is super handig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je formules in word zetten opslaan en dan je rekenmachine aan de computer sluiten met de usb kabel die erbij hoort! Goodluck
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het een casio? gebruik dan het programma fa124. Sluit de rekenmachine op de pc aan en switch naar storage memory. Nu kun je alle tekst bijv gemaakt in kladblok erop zetten. Op de rekenmachine is dit te zien in de reader.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook via prgrm dingen zelf in tikken. Prgrm staat gwoon op je rekenmachine dan moet je naar new en daarna zelf in gaan tikken. Nooit op clear drukken als je een foutje maakt want anders gaat het hele tekst weg .. Succes
Trouwens het kan ook via usb kabel maar als je hele tekste erin zet dan is het egt moeilijk terug te vinden tijdens de toets :)