kan je van je whatsapp van blackberry naar iphone en samsung whatsapp?? en is dit dan nog gratis???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ja dat gaat prima. Ik doe het dagelijks en dat is nog gratis ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dit kan en dit is gratis. Mijn broer heeft whatsapp op zijn Blackberry en ik whatsapp op mijn iph
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ik heb whatsapp op mijn iPhone. We kunnen gewoon gratis communiceren met elkaar.
Deed per ongeluk op plaats.
Ja, dat kan. Je betaalt alleen de kosten voor het dataverkeer aan je provider., maar dit zit misschien al inbegrepen bij je abonnement.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor dat kan! Ik heb een iPhone en ping ook samen met mensen die whatsapp hebben. :)? En het is ook gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan zeker. Pingchat is ook een alternatief, omdat het ook voor de iPod touch mogelijk is