Hoe vaak moet je je batterij opladen van samsung galaxy mini S5570

Ik heb donderdag deze telefoon gekocht. Nog niet eens zo veel tijd gehad om hem helemaal in te stellen, maar tot nu toe moet ik hem elke morgen opladen. Blijft dit zo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

hoevaak je deze moet opladen ligt ook an hoeveel je gebruikt, bv op standby tijd zal die langer kunnen volhouden dan dat je er veel mee belt en internet, dit kost immers meer stroom, op de verpakking zal ook staan hoelang de standby tijd is..

Toegevoegd na 2 minuten:
als die telefoon als standaart instellingen bv ook bleuthoot aan heeft en `roamen` dat kost ook veel stroom, (ik heb zelf eens vergeten me bleuthoot uit te zetten en de batterij ging veel sneller leeg..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik heb de telefoon woensdag gekregen en hij is nu al bijna leeg (zondag). Dus niet elke dag maar wel veel te snel.