JA en nee :D

iPad kan zelf met de eigen software geen flash lezen. Echter, adobe heeft een converter gemaakt [Wallaby], waarmee je op de ipad een flash bestand kan omzetten naar een iPad leesbaar bestand (html5)

http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2381329,00.asp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Skyfire is een browser voor de iPhone en iPad en die ondersteunt wel Flash. Hou er rekening mee dat het dan gaat om filmpjes in Flash en geen complete lay-outs van sites, want dat is onmogelijk aangezien je daarvoor ook met een cursor over iets moet kunnen zweven en dat kan met een touchscreen niet.