Bestaat er kastje waar meerdere tulp pluggen ingange inzitten die je met een gele een witte en een rode kabel in je radio kan doen? Zo ja war te koop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat soort kastjes bestaan, maar wat moet het kastje in jouw vraag eigenlijk doen?
Het lijkt erop dat je dat vergeten ben te vermelden!
Overigens kan jouw radio weinig doen met de gele tulpstekker, deze kleur wordt voor video (beeld) gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt van de radio af, een moderne digitale met surround heeft al wel vaak een doorvoer van video om het geluid daarmee synchroon te houden

Antwoorden (1)

Waarom dan? Wat wil je precies aansluiten? Er zijn erg veel van dit soort kastjes te koop. Kijk eens bij Conrad of Konig (http://www.konigelectronic.com/nl_nl/)