Klik op Google "MSN" aan ,en dan zie je MSN aanmelen verschijnen.Maak je keus en volg de instructies.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aanmelden of inloggen? Ik leg het beide wel uit. Aanmelden: zie de eerste link.

Downloaden van msn: zie de tweede link.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1 Ten eerste moet je msn messenger downloaden, dat kan op het eerste linkje die ik heb bijgevoegd. installeer messenger. Na instalatie messenger afsluiten en naar stap 2 gaan.

2 Je maakt daarna een hotmail of live account aan, dat kan op het 2e linkje die ik heb toegevoegd

3 Nu heb je een inlog. bijv, naam@hotmail.com of naam@live.nl. en je hebt ook een wachtwoord aangemaakt, je hebt dat nodig om in te kunnen loggen met msn messenger.
Start messenger nu op en voer je inlogadres (hotmail) en je wachtwoord in. Oila!

Succes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De download link die ik in mijn bovenstaand antwoord geef is niet correct.
Mijn excuses.
Hieronder staat nu wel de juiste download link.

Mvg
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik weet dat dit geen antwoord op jouw vraag is maar ik wil het graag als toevoeging geven omdat lang niet iedereen houdt van MSN met als die extra opties.

Of als je wil tweaken of je houdt niet van Microsoft (MSN) dan kan je ook PSI downloaden (eerste link) en dan kan je via bijvoorbeeld een Gmailaccount ook op msn komen zonder msn te hebben.

Nog mooier is dat je dan gewoon via Google Talk of zelfs in de browser kan chatten met mensen die wel MSN hebben en hij slaat alle chats gewoon op in Gmail.

Als laatste nog een link met meer informatie omtrent PSI en MSN.