Apps van derden zijn niet gemaakt door Snapchat.
Bepaalde apps van derden zijn geautoriseerd om met Snapchat te werken via Snap Kit. Deze worden gemaakt door vertrouwde ontwikkelaars die nooit om meer informatie mogen vragen dan uw weergavenaam en Bitmoji.

“Het is in strijd met onze Servicevoorwaarden om ongeautoriseerde apps of plug-ins van derden te gebruiken met Snapchat. Ze kunnen uw account — en de accounts van uw vrienden — in gevaar brengen!
Ongeautoriseerde apps van derden gebruiken je Snapchat-inloggegevens (gebruikersnaam en wachtwoord) om toegang te krijgen tot Snapchat-services, in plaats van een beveiligde verbinding te gebruiken zoals apps die zijn verbonden met Snap Kit.
Een plug-in, of 'tweak', is een add-on die extra functionaliteiten creëert die niet zijn opgenomen in de officiële Snapchat-app.
Als u ze gebruikt of op je apparaat hebt geïnstalleerd, kan het zijn dat u problemen hebt met inloggen, of dat uw Snapchat-account zelfs wordt vergrendeld.
Voorbeelden van ongeautoriseerde apps van derden zijn:
• SCOthman
• Snapchat++
• Phantom
• Sneakaboo
• SnapTools
• Emulator"
SimonV
een jaar geleden