Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is het nodig om messener van Facebook te gebruiken?

Ik krijg regelmatig als ik een berichtje wil versturen naar een Facebook vriend op mijn mobiele telefoon dat ik de app messener kan of moet installeren maar is dit echt nodig en is het gratis?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
707
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Facebook Messenger is een eenvoudigere manier om te chatten met andere facebookvrienden. Het enige verschil is dat het een app is, en niet via internet naar facebook moet gaan en
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vervolg: en je krijgt meldingen als mensen je bericht hebben gestuurd. De app is geheel gratis, maar deze hoef je niet te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
volgens mij word het een verplichting als je via je telefoon via fb wilt chatten dat je de messenger moet gaan gebruiken maar met de pc blijft het nog hetzelfde ik kreeg zelf ook berichten dat het veranderd word en je er niet veel tegen kan doen maar das als je een mobiel hebt ;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je hoeft messenger niet te installeren, deze app is er alleen om het gebruiksgemak te verbeteren. Facebook messenger is dan ook geheel gratis, zonder advertenties etc. Via de Facebook app zelf kan je ook prima berichten versturen naar andere mensen, het is dus geen must om messenger te hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het schijnt binnenkort (of is wellicht al sinds kort?) wel verplicht te gaan worden om de Messenger-app te installeren om te kunnen chatten via het berichtensysteem van Facebook. Dit is onlangs in het nieuws verschenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Messenger is geen must om te hebben het werkt alleen sneller als de gewone Facebook cast en het is speciaal gericht op het chatten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding