als je uitgeslapen bent word je vanzelf wakker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je lang genoeg op een bepaalde tijd op staat met wekker, wordt je vanzelf rond die tijd wakker. De mijne gaat al een aantal jaar om 5 uur en ben meestal 5 á 10 minuten van te voren al wakker.

Of met een Philips Wake up light, dan wordt je wakker gemaakt met licht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaan bepaalde lampen die steeds lichter worden. Daardoor wordt je kamer steeds lichter en zodoende word je op natuurlijke wijze wakker.

Je kan ook de gordijnen openlaten, maar dan word je in de zomer heel vroeg en in de winter heel laat wakker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet bijvoorbeeld precies hoe laat de haan van de buren kraait, en als ik me daar op concentreer voordat ik in slaap val, dan word ik ook op dat tijdstip door het gekraai wakker gemaakt.
Hetzelfde geldt voor specifiek verkeer dat op vaste tijdstippen langsrijdt (denk aan de auto van de buurman die om 7am naar zijn werk gaat).
Of je medebewoners die altijd om 6.30am naar het toilet gaan.
Al die geluiden zouden de wekker kunnen vervangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vragen of iemand van de buren, een vriend(in) je moeder/vader/broer/zus je wil bellen op een bepaalde tijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou je wekker ook op trillen kunnen zetten, en onder je kussen leggen. Dan is het alsnog wel een wekker, maar begrijp dat het erom gaat dag niet iemand anders ook Walker wordt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook een tijdklok op je bureaulamp aansluiten en de lamp 's avonds naast je bed zetten en op je gezicht richten. Word je 's morgens wakker van het licht, op het tijdstip dat de zelf instelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vroeg naar bed gaan dan wordd je vroeg wakke rmaar ik wor altijd de zelfde tijd wakker dus heb er zelf geen last van