De iPod 4 heeft een ingebouwde camera ja!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee een webcam voor msn ofzo
Hij heeft een voor en achter camera. Maar deze kan helaas niet als webcam gebruikt worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee maar je kunt wel video bellen met facetime alleen naar ipad2ipod4g en iphone4 en met skype nnar zelfde apparaten en ook naar laptops en computers .dus met msn kan niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan je ipod als webcam gebruiken voor je PC:

http://www.drahtwerk.biz/EN/Products/iPhone/iWebcamera.aspx

Je kan ook skype gebruiken. En webcammen met skype via iemand anders met de pc versie van skype:

http://www.skype.com/intl/en/get-skype/on-your-mobile/download/iphone-for-skype/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan hem gebruiken als een webcam, maar dan heb je wel een app nodig, ik heb hem ook op mijn iPod Touch 4G.
(Even kijken hoe hij heet...) Hij heet iWebcamera. Je moet dan wel het programma van iWebcamera ook op je PC zetten.
En op de plaats waar je je iPod zet als webcam, moet je ook Wifi hebben, van dezelfde internetverbinding als je PC.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, ik had niet gezien dat VonDan ook iWebcamera heeft gezecht...