Hoe krijg ik het beeld van mijn dvd speler (Scart / RGB) op 2 tv's?

Ik heb een dvd speler die ik wil uitvoeren naar 2 tv's, dit is nog een oude zonder HDMI. Ik heb al gezocht naar een verdeler maar dan krijg ik alleen maar splitters die het signaal verdelen, maar niet tegelijk uitvoeren.. Weet iemand de goede te vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik kan vreemd genoeg ook geen eenvoudige splitter vinden die een SCART signaal verdeelt over twee TV's.

Zover ik weet moet dit zeker kunnen, zo werd ooit bij bijvoorbeeld de Mediamarkt het signaal verdubbeld naar meerdere TV's, al zaten daar signaalversterkers bij. Tegenwoordig gebruiken zij HD beelden en is dit vervangen. Het is misschien een idee om eens navraag te doen bij de TV afdeling van de MM hoe men dat 'vroeger' deed?

Ik zou het zelf zo oplossen:

- drie SCART connectoren waar je Tulp-pluggen op kunt insteken.
- drie Tulp splitterkabeltjes (1 mannetje naar 2 mannetjes)

vanuit het SCART blokje op je DVD speler dan elke tulpstekker splitsen naar de twee TV's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.onlinekabelshop.nl/webshop/webshop/;jsessionid=68D30CA24636070AE7751609F85AC46F?__stateless=68D30CA24636070AE7751609F85AC46F
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het moet maar zo dan, heb nu van die kleine splitters gekocht en zo gesplitst bij de bron. https://secure.allekabels.nl/na/0/1674/Tulp-Verloopstekker.html