Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je goedkope tablets kopen

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
739
Kimath
12 jaar geleden
Wel handig als je zegt wat je budget is, en of je nog voorwaarden hebt waar het apparaat aan moet voldoen.
Anders zeg ik: speelgoedwinkel, hebben ze vast wel een soort tablet ding.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

nou allen tablets zijn hetzelfde er zijn geen goedkope en dure misschien wel iets minder goede en iets betere maar dan zou ik gelijk een goede kopen anders kan je zo voor veel geld weer een nieuwe kopen mijn broer en vriend van mijn moeder hebben allebij een tablet die waren allebij 300 euro koop dus gelijk een hele goede want anders is hij zo weer stuk het zijn echt hele coole dingen je kan er echt veel mee
je kan ze op internet bestellen en kopen bij de mediamarkt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Je antwoord is een beetje moeilijk te lezen wegens het gebrek aan punten, komma's en aliniea's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry ben daar super slecht in
Beetje gegoogled op ipad clone gadget => http://www.dealextreme.com/p/8-touch-screen-tft-lcd-google-android-1-6-tablet-pc-w-wifi-white-533mhz-39448
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wacom bamboo is bij mediamarkt 40 euro zelf heb ik hem ook, is prima
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat moet de tablet kunnen? Je hebt tablets vanaf 100 euro waar je echt niks mee kunt, en ook tablets van tegen de 800 euro waar gewoon een Intel Atom in zit. Waar voor je geld krijg je deze keer, gek genoeg, bij Apple. Goedkopere concurenten met zelfde kwaliteit heb ik nog niet echt gezien. Zeker kwa OS is iOs nog steeds het beste, ookal komt Android Honeycrumbs zeker in de buurt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding