Als ik mijn ipod harder zet, word het geluid in mijn oortjes niet harder, maar komt er geluid uit mijn ipod zelf. eerst was dit niet zo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Misschien heb je (per ongeluk) een volume beperking ingesteld.
Instellingen > Beperkingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk is de plug van je oortjes kapot... Vraag eens aan een vriend of je zijn oortjes mag lenen. Als die het wel goed doet weet je dat het aan jouw oortjes ligt. In dat geval is nieuwe kopen vaak goedkoper dan laten repareren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt idd misschien een geluidsbeperking ingesteld, moet je even naar kijken bij instellingen! of je moet je oortjes er iets verder in duwen of een beetje draaien, wil bij mij ook nog wel eens helpen!