Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn ipod4 is gevallen.Wat nu?( zie beschrijving)

Laatst is mijn ipod gevallen inde badkamer. Het beeldscherm is helemaal kapot (De rest doet he nog goed.) Nu is de vraag: waar kan ik dit goedkoop en betrouwbaar laten repareren? Bij de apple store ben je al snel 100-130 euro kwijt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fijn! Graag zo snel mogelijk! Ga over Twee weekjes op vakantie en wil graag mijn ipod gebruiken. (denk alleen niet dat dit gaat lukken....)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar een tel reparatie winkel ,er zijn er in bijna ieder groot wc wel een te vinden ,waar woon je?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet al te ver van het centrum van haarlem.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Bij sunsky-online.com is alles heel goedkoop waarschijnlijk kan je hier nieuwe glazen krijgen maar moet je het zelf repareren maar dat was je vraag niet maar als tip bedoeld mischien als je zon glaasje haalt en het naar een reparateur brengt zet hij hem er wel goedkoper in ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hè jou ken ik, van dat plaatje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lol
je kunt het op deze site ook laten maken
http://www.ipodreparatie.nl/

Toegevoegd na 2 minuten:
net wat jij al zij in je vraag, het kost je een berg met geld

Toegevoegd na 1 dag:
KIJK OP DEZE SITE!!!!!!!!!!!!!

http://link.marktplaats.nl/450289332
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is altijd zuur, reparaties kosten zoals je zegt klauwen met geld.

Ik weet niet of je zelf een beetje handig bent, maar je kunt vaak uit Amerika een schermpje los bestellen (voor een schijntje van de prijs wat ze er hier voor vragen), maar je moet hem dan wel zelf erin zetten. Dealextreme is zo'n winkel in Amerika, of ze het ook voor de iPod Touch 4G hebben durf ik zo niet te zeggen maar het is het zoeken waard.

Overigens heb ik goede ervaringen met iPod Service, dat is een bedrijf in Nederland wat reparaties aan iOS devices doet. Ook zij vragen daar vrij veel geld voor, namelijk 119 euro incl. montage.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing