Waarom heet een antwoordapparaat,antwoordapparaat als hij nooit antwoord geeft op een vraag?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (7)

je belt en het antwoordapparaat beantwoordt de telefoon. het geeft dus antwoordt op je belletje.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als het een luisterapparaat heete zou niemand er wat op in willen spreken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het antwoord apparaat bewaart gegevens in dit geval jou informatie, die vervolgens kunnen worden doorgespeeld aan de persoon des huizes. die daarop volgend een antwoord kan geven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt altijd op elk moment antwoord geven aan een apparaat. Daarom antwoordapparaat
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Middels dat apparaat kan de eigenaar antwoord geven doormiddel van terugbellen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als bellende persoon wordt je 'beantwoord' door het antwoordapparaat als de persoon die je belt niet thuis is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heel simpel antwoordapparaat komt van antwoorddienst, zoals vroeger een telefoniste de oproep beantwoordde doet nu het apparaat het