HD PVR doet het niet!

Ik heb sinds 2 maanden een HD PVR en hij doet het niet.
Ik heb een philips tv die ongeveer 7 jaar oud is.
Is mijn tv te oud of sluit ik iets niets goed aan ofso?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou je uit kunnen leggen hoe je je PVR op je tv hebt aangesloten dus met welke kabels (coax/scart)? En bedoel je HDD PVR? dus met een hardeschijf of ech HD dus High-Definition.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef ook even de naam/nummers van PVR en TV.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leg ook even uit hoe je tv kijkt. Kabel digitaal/analoog Schotel, KPN tv?

Het beste antwoord

Met bepaalde Tv toestellen is het niet mogelijk om met een dergelijk opname apparaat te functioneren.
Verder kunnen de 2 coax kabels geoxideerd zijn,te lang,geknikt,niet goed in de SO ingeplugd zijn. U geeft erg weinig info,maar mogelijk dat U Philips kunt benaderen en verzoeken om een handleiding,ik kan me haast niet voorstellen dat de harde schijf defect is. Alhoewel,zulke dingen kunnen van de ene op de andere dag defect zijn.

Groet:Zoekertje