Ik heb een Sony PRS 650 Reader zonder lader. Weet iemand de output specificatie (Volt en Amp) van de originele oplader?

De lader is best prijzig en ik vermoed dat een stekker met USB aansluiting ook kan werken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Battery Type
Ingebouwde oplaadbare lithium-ionbatterij: DC 3,7 V

of kijk op: http://www.sony.nl/product/rd-reader-ebook/prs650r.cew#pageType=TechnicalSpecs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Is volgens de specs op deze site gewoon met microUSB op te laden.

Toegevoegd na 53 seconden:
Gewoon aan de computer hangen en kijken wat er gebeurt.