Warom warmt een senso koffie zeter gelijk op als er een kopje klaar is.heel veel mensen willen toch maar een kopje?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Als je maar 1 kopje wil dan zet je hem toch meteen weer uit. Bij wijze van service maakt de Senseo zich klaar voor nog een kopje.
Koffie wordt in NL vaak ook gedronken bij sociale gelegenheden. Denk aan het aloude "kopje koffie glazenwasser" Ja dan heb je er twee en dat kan de senseo ook, maar het is niet moeilijk om een gelegenheid van 3 of misschien wel vier drinkers voor te stellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste mensen nemen meer dan 1 kopje. zeg je wil je er 2 en je partner ook dan kom je al op 4 kopjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je er vanuit gaat dat iemand maar 1 kopje drinkt, bedenk dan wel dat diegene vaak niet alleen woont en dit kopje dan ook niet in zijn eentje drinkt, maar tenminste met een partner als er geen vrienden op bezoek zijn.
Ik denk dat die situatie het meeste voorkomt, en dan heb je toch op zijn minst iedere dag in een keer twee kopjes nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je wel een 2e kopje wil hoef je niet zolang te wachten voordat het water weer opgewarmt is. En omdat de boiler al warm is is het ook in stroom verbruik iets zuiniger.