Vraagje over What's app

Ik heb een iPod touch 4G. En die heb ik gejailbreaked. Via Cydia heb ik What's app gedownload. Werkt prima, behalve de notificatie. Ik krijg geen notificatie als ik een berichtje heb ontvangen. Pas als ik het programma aanklik ontvang ik de berichtjes. Al heb ik dat wel ingesteld bij instellingen.
En het moét wel werken, op m'n vorige iPod 2G deed het wel gewoon.
Iemand een tip?
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Misschien is het een soort beveiliging omdat je een illigale versie van whatsapp hebt gedownload.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Check even je notifications settings in het menu van je touch. Daar kun je per app aangeven of bep. notifications aan of uit staan. Staat het daar goed, probeer het dan 's met een vernieuwde instal, dus verwijderen en opnieuw installeren. Moet gewoon werken volgens mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
download via cydia installous, als je die hebt installeer je de what's app versie van fileape, die moet het als het goed is doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die heb ik...