Bij iTunes staat in de linker balk onder Apparaten je iPod Touch, als je daar op klikt zie je het in het venster de info van je iPod. Daar staat ook een knop met Update. Die moet je hebben.

(oh, heb je een iPod die generatie 2 of ouder is? Dan kan je niet meer updaten naar iOS 4.3)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Itunes en dan updaten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prop een kabel in je pc en ipod. Als itunes niet gelijk vraagt om een update kan je de knop zoeken voor updates ofso indrukken.
Digibeet
Er zijn trouwens zat van dit soort vragen en antwoorden te vinden hier