Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik de app week kalender wil updaten op mijn iPod vraagt hij om verificatie van account door mijn creditcard nummer in te voeren

Moet je dan weer opnieuw betalen voor die app of is dat Alleen voor de veiligheid dus mijn vraag: update verificatie gratis of opnieuw betalen voor de al betaalde app

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
567

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Aangezien je nog geen Pincode hebt ingevoerd kan je Ipod uberhaüpt geen dingen van je rekening afhalen. (Dit heb ik in ieder geval zo geleerd) Of heb je je Pincode op je Ipod opgeslagen? Maar dit lijkt mij van niet. Dus ik denk dat het gewoon voor de veiligheid is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het zal een betaalde app zijn. Dus ja, je moet je creditcard gegevens geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hij is inderdaad betaald maar het gaat erom als ik hem wil updaten dan vraagt hij een verificatie van creditcard maar als ik het Bij een andere betaalde app doe hoeft het niet dus misschien Alleen bij deze app of die ik iets fout?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat dus Alleen om een update en dus niet voor het kopen van de app
Bij een gratis app hoef je nooit je betaalgegevens in te voeren, dus nee, dat is niet normaal.

Heb je al wel een account waar alle gegevens bekend zijn? Bv bv toen je eerdere (betaalde) apps downloadde? Of is dit he eerste app die je downliad, want dan moet je idd een heleboel invoeren...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij was betaalt maar de update moet gratis zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt. Ik hoefde niet te betalen voor de update

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding