Kan je in een liedje twee stemmen door elkaar heen uitpluizen?

Is daar software voor. Het gaat om een liedje waarin twee mensen doorelkaar heen zingen en van beiden niet te verstaan is wat ze zingen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welk liedje?

Antwoorden (2)

Als je een juist bestand hebt is t in principe niet zo moeilijk met het juiste programma om sporen te onderscheiden. Helaas is tegenwoordig bijna alles wat de consument kan kopen mp3 en dat maakt geen groter onderscheid dan wat je link en wat je rechts hoort. Om wat voor bestand gaat het?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij bestaat hier geen software voor. Voor iemand wiens moerstaal het is, is het meestal niet zo moeilijk. Als ik dit wil, dan zoek ik op internet op de "Lyrics", er is altijd wel iemand die het gelukt is.