hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn pc draadloos verbinding toestaat?

want als ik nu met mijn mobiel wifi wil dan lukt dat niet?
terwijl ik gewoon internetverbinding heb (k heb wel een abonnement)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je pc heeft vrij weinig met wifi te maken. Je router moet wifi hebben en dan moet je de juiste instellingen op de telefoon en router hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kunt U regelen via een wizard onder Windows bij het onderdeel Netwerkverbinding.
U vraagt hoe de Pc toegang geeft aan andere bestandsdragers,dus ga ik er vanuit,dat er een Wlan verbinding bestaat. Die kunt U dus overslaan en kiezen voor de linker optie n.l. Draadloze verbinding. ( Windows Vista en hoger)

Als deze wizard succesvol is verlopen,dient U "in" het Menu te komen van de Router,waar het verder nog nodig is om de Mac adressen te controleren . Staat die van de pc er in ,dan kunt U beginnen met het toevoegen van de bestandsdragers die mee surfen op het zojuist opgezette Netwerk.

Groet:Zoekertje