copyright of echt?

in buitenlandse tv series als iCarly victorious en zoey 101 zie je wel eens pc's, laptops of gsm's die een peer op de achterkant hebben de gsm noemen ze een 'peerphone' is dit een echt merk of een copyright van apple?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Peer is in het engels pear, dus dat woord "peerphone" slaat dan niet op die afbeelding van een peer. (Peer betekent in het engels zoiets als kameraad, collega).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja typfoutje

Antwoorden (1)

Dat heet sluikreclame. Ze maken niet echt reclame, maar toch weer wel. Ik weet niet zeker waarom ze niet gewoon de apple gebruiken, dat mag dan waarschijnlijk niet.
Nickelodeon krijgt in ieder geval wel geld van Apple door dit te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sluip*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, sluik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die heb ik niet. Hier ga ik gewoon van uit. Ze gebruiken alles van Apple. Computer, laptop, Iphone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pearphone haha