In welke winkel kan ik de baterijen vinnic l1142 halen?

Ik heb een kilometerteller voor de fiets gekocht via het internet deze :

http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1?mb_f020_id=kBNEiAfSpkk36EGgPkhd0-PDzsLsQjP9&fh_url=fh_location%3D%2F%2Fnm%2Fnl_NL%26fh_secondid%3D152168396

Nu heb ik hem ontvangen en geeft het ding nauwelijks wat aan, nou denk ik dat de batterij op is, hij zat er ook al in!? Dit moet er toch apart bijgeleverd worden?hmm

Maar waar kan ik deze baterijen vinden, welke winkel?
En nee niet via internet daar ben je meer geld aan kwijt,dan even naar een dichtsbijzijnde winkel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Een nieuwe batterij is net zo duur als het apparaat zelf, dus... gewoon Neckermann mailen (contact@necknet.com) of bellen en vertellen dat de meegeleverde batterij het niet doet. Zij horen dat (gratis) op te lossen en je een nieuwe batterij te sturen! Je hebt hem net gekocht, dus met "Nee" hoef je geen genoegen te nemen. Anders zou ik het ding terugsturen en mijn geld terugvragen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Waarschijnlijk hebben de apparaten langere tijd in het magazijn gelegen, en dan loopt de batterij langzaam leeg. Zelf had ik op mijn werk ooit eens een voorraad relatiegeschenken gekocht die om dezelfde reden niet meer werkten: de batterij was na verloop van tijd leeggelopen. Die producten kun je niet meer weggeven en horen ze (in dit geval) niet te verkopen.
Pieter2011
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Denk bij de kijkshop als landelijke keten. Succes !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.batteryking.nl/products/knoopcellen/gp-lr43-v12ga-l1142-186.html?gclid=CPvvopj6w6gCFUww3godmE9zpg

€4,95 en gratis geleverd.

Denk goedkoper dan de winkels bij jou in de buurt aangezien zij minder medewerkers nodig hebben dan in een winkel, waardoor de prijs minder is op deze site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo ver ik weet zit hier gewoon een knoopcel in. haal de oude er uit en ga er mee naar..kijkshop, primera, die hebben de vast wel. anders bestel je er een paar op www.conrad.nl dan heb je een voorraad