welk navigatiesysteem is het beste en eenvoudigst in gebruik?

Weet jij het antwoord?

/2500

Tom Tom One. Heel makkelijk. De nieuwste (Europe) is kleiner en heeft een makkelijkere manier om aan het raam te bevestigen. Je kung het dan allemaal in een handig tasje meenemen in je tas.

Tomtom wordt over het algemeen als gebruiksvriendelijk ervaren maar uiteindelijk blijft de keuze iets persoonlijks. iedereen heeft andere voorkeuren.

ik vind de mio het makkelijkst. garmin ook wel. tom tom trouwens ook hahaha. ok conclussie ze zijn allemaal even makkelijk maar de mio is het makkelijkst.

Niet echt goedkoop. Maar persoonlijk vind ik de VDO Dayton het beste. De TomTom vind ik de gemakkelijkste... Het is maar net waar je aan gewend bent...

Tomtom is erg eenvoudig! Ik vind persoonlijk mijn Pioneer grootbeeld klapscherm erg fijn, en eenvoudig, maar dit is een inbouwvariant.

CarTrek600, o.a. te koop bij Blokker. Gebruiksvriendelijk en doet wat er gedaan moet worden. Na aankoop wel even de software updaten via de website.

Ik heb alleen maar ervaring met TomTom. Een erg gebruiksvriendelijk systeem, maar met 1 nadeel: de satellietontvangst is in dunbevolkte gebieden (Drenthe, Groningen, Friesland) nog wel eens slecht; dan valt ineens het beeld stil en moet je maar raden welke kant je op moet. Na een tijdje komt het wel weer goed, maar het is wel erg irritant. De andere navigatiesystemen heb ik geen ervaring mee.

TomTom One, al drie jaar naar volle tevredenheid in gebruik.

TomTom en verder niks anders. Kwaliteit heeft zo zijn prijs, maar dan heb je ook wat.

TomTom One xl naar mijn mening. Ik heb ook VDO Dayton gehad en Packard bell, maar die zijnallebei al retour gegaan omdat ze kapot waren, toen had ik geen zin meer om te tobben dus maar meteen de TomTom one xl aangeschaft. werkt prima.

Ook al een tom tom in gebruik.en ja het is gebruiks vriendelijk en heel nauwkeurig.Via je computer kan je je kaarten zelfs opdaten

TomTom ONE met een kaart van de wereld

Bronnen:
mijn hoofd

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100