Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (12)

Tom Tom One. Heel makkelijk. De nieuwste (Europe) is kleiner en heeft een makkelijkere manier om aan het raam te bevestigen. Je kung het dan allemaal in een handig tasje meenemen in je tas.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tomtom wordt over het algemeen als gebruiksvriendelijk ervaren maar uiteindelijk blijft de keuze iets persoonlijks. iedereen heeft andere voorkeuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind de mio het makkelijkst. garmin ook wel. tom tom trouwens ook hahaha. ok conclussie ze zijn allemaal even makkelijk maar de mio is het makkelijkst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt qua toonen van de route vind ik tom tom niet makkelijk maar wel qua gebruiksvriedelijkheid. mio is veel duidelijker met de route.
Niet echt goedkoop. Maar persoonlijk vind ik de VDO Dayton het beste. De TomTom vind ik de gemakkelijkste...

Het is maar net waar je aan gewend bent...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tomtom is erg eenvoudig! Ik vind persoonlijk mijn Pioneer grootbeeld klapscherm erg fijn, en eenvoudig, maar dit is een inbouwvariant.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
CarTrek600, o.a. te koop bij Blokker. Gebruiksvriendelijk en doet wat er gedaan moet worden. Na aankoop wel even de software updaten via de website.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb alleen maar ervaring met TomTom. Een erg gebruiksvriendelijk systeem, maar met 1 nadeel: de satellietontvangst is in dunbevolkte gebieden (Drenthe, Groningen, Friesland) nog wel eens slecht; dan valt ineens het beeld stil en moet je maar raden welke kant je op moet. Na een tijdje komt het wel weer goed, maar het is wel erg irritant.

De andere navigatiesystemen heb ik geen ervaring mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
TomTom One, al drie jaar naar volle tevredenheid in gebruik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
TomTom en verder niks anders. Kwaliteit heeft zo zijn prijs, maar dan heb je ook wat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
TomTom One xl naar mijn mening.

Ik heb ook VDO Dayton gehad en Packard bell, maar die zijnallebei al retour gegaan omdat ze kapot waren, toen had ik geen zin meer om te tobben dus maar meteen de TomTom one xl aangeschaft.

werkt prima.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook al een tom tom in gebruik.en ja het is gebruiks vriendelijk en heel nauwkeurig.Via je computer kan je je kaarten zelfs opdaten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
TomTom ONE
met een kaart van de wereld
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding