Is het mogelijk films of tv-programma's gratis op je blackberry of iPod touch te zetten?

zievraag:D

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja als je ze via torrents download ofzo dan kan het
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan! Ga naar zamsar (zie bron) typ bij step 1 de link( haal de http:// weg en plak daar de voledige link van het filmpje. ( bijv. Van youtube) kies bij step 2 ipod of mp4. ( voor alleen geluid mp3) step 3 je e-mail.
Je ontvangt een berichtje in je mailbox.

Suc6!!!

Groet,
Omhoog
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, je kunt ze download via torrents of www.keepvid.com en dan omzetten voor jou mobiel met MediaRecodeX.
Dat doe ik ook voornamelijk met youtube.